#151 Skrevet Februar 8, 2012 Ole har litt over 600 bilder så kommer sikkert eit par. Turen var konge, enkelt og greit. Anbefales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Februar 8, 2012 Hvis du legger meg til facebook, så har jeg et album der med bilder Videoer er på vei opp også Alt i alt brukte vi i underkant av 12 timer med kaffe/pisse/mat stopp. Vi hadde en snitt fart på 72-73 km/t, så snøen stoppet ikke oss Denne videoen er av når jeg kjører ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Februar 8, 2012 Landet oppå snøen ja hadde vel 100ca rett ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Februar 9, 2012 Landet oppå snøen ja hadde vel 100ca rett ut? Hehe, ja noe sånt, mellom 80-100 kanskje. De må rykke i meg 11 ganger før jeg er ute Denne er av Kim, når han kjører ut Min tidtagingsrunde Kim sin tidtagingsrunde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Februar 9, 2012 Slo deg med 2 sekund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Februar 9, 2012 Slo deg med 2 sekund Er fordi du kjørte som en gammel tante Jeg lå brei jeg Hehe, grattis da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Februar 9, 2012 Tantekøyringa funka den;) Nokon som er interessert i å bli med til Våler da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Februar 11, 2012 Du kjørte 1 sek og 31 tideler fortere enn meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...