#1 Skrevet Oktober 5, 2011 Etter en del googleing har jeg funnet ut at ratt fra golf 6 skal passe i T5. Det jeg da lurer på er hvor mye styr det er å få koblet opp multifunksjons knappene på ett slikt ratt ? Jeg har en 08 modell Transporter som har canbus. http://www.ebay.de/itm/Kabelsatz-Kabelbaum-Multifunktionslenkrad-MFL-VW-T5-/360229903340?pt=DE_Autoteile&hash=item53df601bec#ht_1103wt_1139 Finner denne på Ebay, er det alt jeg trenger i tillegg til ratt, litt innsats og en stor dose vilje ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2012 Opp med denne, Golf 6 ratt kjøpt og dette ledningsnettet bestillt.Lurer på om jeg kan får dette til å fungere ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2012 du må informere om koss det gjekk:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2012 Hadde håpet noen kunne fortelle meg hvordan jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2012 Jeg tror ikke det går da T5 03-09 evt har canbus 1,6 mens T5 facelift og Golf 5 og 6 har canbus 2,0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2012 Jeg gjør iallefall ett forsøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2012 Jeg går ut ifra at det ikke sitter noen form for styreenhet i rattet, men bare knapper som sender signal til en sådan. så hvilken canbus versjon man har skulle ikke ha så mye å si ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2012 Det tror jeg også, hadde en her hos meg i dag som skal gjøre det samme, han har bygget om en transporter til Multivan men har byttet lednings nett, og Multivan har 1,6 canbus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...