#1 Skrevet Oktober 5, 2011 (endret) Ser ut til (og jeg håper det er det) dårlig/gammel simring på inngående aksel i gearkassa. Uansett tar en liten service på bilen, har byttet clutch belegg, tenkte å smøre opp igjen drivakslinger foran, olje bilen under, skifte bremseskiver alle fire hjul. 1. Noen som har en formening om moment på skruene på clutch-huset? Står 25 Nm i boka, dog original clutch. Sitter Sachs Race Engineering(husker seff ikke nummer) Pro trim sier de bare fester trykkplate med passe kraft, så d agjordet jeg det samme;) 2. Hva slags fett skal det være inne i drivakslingene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2011 Regner med du mener drivknuter. Da skal det være drivknutefett. Biltema har til en hyggelig pris. Art-nr: 36191 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2011 Regner med du mener drivknuter. Da skal det være drivknutefett. Biltema har til en hyggelig pris. Art-nr: 36191 Er vel det Er biltema greit nok til dette formål mto kvalitet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2012 Er vel det Er biltema greit nok til dette formål mto kvalitet? Tar denne opp jeg i stedet for å starte ny tråd om samme tema. Hvilket fett er godt egnet til drivknuter? Har nye knuter på vei, følger jo med der. Men for fremtiden kan det være greit å ha noe stående i skapet. Har kjøpt inn Biltema sitt fett, men er skeptisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2012 Tar denne opp jeg i stedet for å starte ny tråd om samme tema. Hvilket fett er godt egnet til drivknuter? Har nye knuter på vei, følger jo med der. Men for fremtiden kan det være greit å ha noe stående i skapet. Har kjøpt inn Biltema sitt fett, men er skeptisk. Husker ikke akkurat produsent, men kjøpte 1 kg/ 1liter (husker ikke) med fett på Mekonomen. Blått spann, tror det var 230 kr eller noe. Tube på 200 g kostet 179. Den er fortsatt ikke tom, og jeg har smørt opp fremre drivaksler to ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...