#1 Skrevet Oktober 5, 2011 (endret) Noen som veit hvor denne sitter? Må få bytta lambda etter katalysator, samt forvarmer til denne. EDIT: Lambda FØR kat, og forvarmeren til denne (wtf?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2011 HVA slags A4? På A4 1.8T er det umulig å se hvor den sitter i allefall, for begge lambdaene sitter ca 30cm fra hverandre på selve katten. På symaskin, v6 eller tjærebrenner aner jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2011 1.6l Husket feil, er den foran katalysatoren. Den er jo grei nok, og blir nok bytta iløpet av uken. Men oppvarming av lambda, hvor sitter denne..? Er vel bare å følge ledningen til den, siden den er vel koblet i rett ved siden av ledningen til selve lambdaen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2011 Ingen som kan hjelpe? Har ikke snøring på hvordan en forvarmer til lambda ser ut, eller hvor den sitter. Har en mistanke om at den sitter i selve lambdaen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2011 Oppvarming av lambda sitter vel i selve sensoren. Kjennes igjen på at den har 3 kabler og ikke 2 som på eldre uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2011 Najs! Takker for svar! Den har tre kabler, så da er det ut og skru ut hele jævla manifoilen! Lambdasonden sitter helt for***t hardt! Prøvd å banke, varme opp til den gløder (rundt sonden) osv uten å klart å rikke på den. Håper jeg blir kvitt lugginga når motoren blir varm etter å ha bytta denne, slik at de 101 hingstene virkelig kommer frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2011 Satan! Fått feil pakning mellom manifoil og eksosrør... Hvor får jeg tak i en slik pakning FORT? Mekonomen hadde ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2011 Meca muligens, eller Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2011 Møller tenkte jeg overhode ikke på... Ringte litt rundt til forskjellige butikker, men alle måtte bestille den pakningen. Så jeg ringte en kompis hos Erik Arnesen (Bryn) og fikk han til å bestille, som jeg får imorgen. Så tok jeg like gjerne å monterne den gamle pakningen. Tror det ble tett... Kjente ingen lekkasje, luktet ingen lekkasje eller hørte. Så da krysser man fingrene for at ting er i orden! Takk for all hjelp, folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...