1.8 turbo jager på tomgang og drar dårlig

Anbefalte innlegg

Hei.

Har tenkt å hente meg en 1.8 turbo i helgen.

Problemet med den er at den jager på tomgang og drar dårlig. Lader bare 0.5-0.6 .

Jeg tenker da N75 og kanskje LMM.

Noen som har hatt dette problemet og vet hva det kan være? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

N75 er det ikke, lader den 0,5-0,6 så er den helt orginal . peak på 0,6 stabil så 0,5 . helt ut til rødt så er du på 0,2-3

Jaging er garantert lekkasjer i trykk el vakum system. Falskluft før Luftmassemåler lager krøll for Ecu da faktisk verdi blir gal .

Anbefaler og gå over åndesystemet først , er det rett el tverrstilt 1.8t ? sjekk ånderør/slanger under innsugmani 100 % hull i dem !

Kan også være Lambda problemer , men begynn der.

Good luck.

J

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rettstilt :-) eier mente den orginalt ladet 0.8 . og hadde sunket ned til 0.5-0.6 . skal ta med meg vacumslange så det kan byttes om det er hull. og prøve å få lånt med meg en LMM i tilfelle :-) pga jeg må kjøre bilen hjem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lader den over sitt orginale 0,5 så er den chippet. el kødda med WG grunninstl. lader den ikke mer enn 0,8 etter ev chippa motor så er det definitivt lekkasjer .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar med meg 1.5 meter med vacumslange i tilfelle, så kan eg bytte før eg kjører hjem :-) får håpe på det beste :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt feilbeskrivelse av eiger, den rista å hoppa jo hele tiden. så den gikk bare på 3. var tenningsmodulen. fikk lånt meg en idag å kjørt litt :-) Men n75 må også byttes da den var jukset til, men vacumslangen , hadde en plastbit-skjøt med hull i for å få 0.6 i ladetrykk, lada bare 0.2 uten den skjøten.

Men mot slutten av kjøringen idag begynte den å kutte med litt turtall. hva kan det være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.