#1 Skrevet Oktober 5, 2011 ESP lyser hele tiden Jeg har en AUDI S3 med et merkelig problem. Noen minutter etter at jeg begynner å kjøre så lyser plutselig ESP-ikonet gult hele tiden. Hvis jeg slår av motoren og starter på nytt, så blir det borte men kommer igjen etter noen minutters kjøring. Jeg regner med at det betyr at det er noe ødelagt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg prøøver meg på å tippe at det kan være luftmengemålern din! Ikke at jeg tørr å si det for sikkert, men sånn var det hos meg å, når min var gåen.. Verdt å sjekke hvertfall=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2011 Hei. Jeg vil nødig villede deg eller skremme deg, men jeg hadde samme sak på min S3 2001. Jeg byttet sikring men det nyttet ikke. Det som hadde skjedd var at haldex-koblingen hadde "gitt" seg. Dvs bytte av komplett haldex. Husker bilen gikk litt bedre enn vanlig da jeg hadde drift fremme istedet for fremme og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2011 Sjekk med vag com. Mulig kontakten til haldexen din er korridert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...