#26 Skrevet Oktober 7, 2011 Når blir shooten da ? ikke ferdi på jobb før kl 19 jeg. har veldig lyst på å være med. Ifølge Stian så blir det i fem seks-tiden - noe senere enn det så får vi et lys-problem. Ingen mulighet for å få "skulke" litt tidligere denne dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 7, 2011 Jobber kveld på tirs Samme her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 7, 2011 Samme her. Ingen mulighet for å få byttet i et par timer du heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 8, 2011 Kom igjen folkens, hiv dere med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 8, 2011 Er med dønn med Jetta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 8, 2011 Kjæm en tur æ å. Tid og sted kommer vel snart da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 8, 2011 Kjæm en tur æ å. Tid og sted kommer vel snart da!!! Ja, kommer vel info fra Stian etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 9, 2011 Jeg og en kompis kommer med hver vår bil:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 9, 2011 BBS solgt. Blir matt svarte orginale 18" Rs4 på mæ i vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 9, 2011 bør vel få bekrefta tid for shoot så snart som mulig, slik at en kan planlegge til tirsdagen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 10, 2011 bør vel få bekrefta tid for shoot så snart som mulig, slik at en kan planlegge til tirsdagen ? Ja regner med Stian kommer med info i løpet av dagen idag. Men blir vel samling rundt 17-tiden vil jeg anslå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 10, 2011 så man er for seint ute om man kommer etter 1730 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 10, 2011 så man er for seint ute om man kommer etter 1730 ? Nei det tror jeg ikke. Vi skal jo organisere samt finne en location så det går nok greit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 10, 2011 Kanskje jeg stikker innom for å hilse på folket i det minste. Er ikke så spesiell bil at jeg føler for foto-shoot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 10, 2011 Faen, snakka med han som skulle ta bilder nå.. Han hadde det vist veldig travelt på skolen, så han hadde ikke så mye tid.. Noen andre som kan å ta bilder da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 10, 2011 Stian har du fått noe mer info angående imorgen? Regner dette blir den siste shooten i år på sommerdekk iallefall, er ikke mange dagene før jeg smeller vinterdekkene på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg må melde avbud desverre..med mindre vi kan utsette dette til senere i uka? Vinterdekka er uansett på så er ikke så stas å ta bilde av lenger :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 10, 2011 BBS er solgt idag, vinters er satt på. Pluss glippe på framfanger etter klæbbinga mi. Men skal se om jeg ikke får fiksa det imorgen. Men morsomt å møtes uansett. Bilder er alltid gøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg må melde avbud desverre..med mindre vi kan utsette dette til senere i uka? Vinterdekka er uansett på så er ikke så stas å ta bilde av lenger :-P Det var da synd, tror nok ikke det er mulig å utsette desverre. Men vi får ta en vintershoot litt senere når det er kommen en del snø... BBS er solgt idag, vinters er satt på. Pluss glippe på framfanger etter klæbbinga mi. Men skal se om jeg ikke får fiksa det imorgen. Men morsomt å møtes uansett. Bilder er alltid gøy. Ja det er det. Konge at du kommer. Nå er det slik at fotografen har det travelt om dagene, så han får bare tid til å være med en time - dog vi får jo utrettet en del likevel tenker jeg. Etterpå fortsetter jo bare vi andre som evt har med kamera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 10, 2011 Hvor møtes vi og når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 10, 2011 Oppmøte v siloene på Ila rundt kl 18.00, endelig tidspunkt kommer imårra ettermiddag.. Han viste ikke helt når han var ferdig på skolen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 10, 2011 Mye bra plasser ved Ila og rundt siloene. Good choice. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Oktober 11, 2011 Blei overtid på meg idag, så jeg rekker det ikke: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Oktober 11, 2011 Obs Fikk tlf fra møller nå, de er ikke ferdige m bilen min.. Så skal ikke hentes før imorgen, altså om fotografen å jeg skal bli m på fotoshoot, så må det bli imårra istedet.. Håper det går bra! Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Oktober 11, 2011 ObsFikk tlf fra møller nå, de er ikke ferdige m bilen min.. Så skal ikke hentes før imorgen, altså om fotografen å jeg skal bli m på fotoshoot, så må det bli imårra istedet.. Håper det går bra! Stian Skjønner. Får ta det imorgen da, håper alle får med seg denne infoen. Btw, kanskje fotografen har bedre tid imorgen siden han hadde litt dårlig tid idag? Greit for dere andre da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...