kan man bruke vag com på golf 3 gti med 2e motor?

Anbefalte innlegg

hei. problemet er at en kompis har satt en 2e motor med lednings nett inn i en golf 2. motor går men mangler drag og fjusker og slikt. vi har feil søkt alt mulig myttet masse greier målt alle sensorer og byttet lamda flere ganger. tenkte å koble til vag kom for å se om det kom noe info der men på det orginale diagnose ledningene på golfen (golf 2) har bare 3 ledninger og det var heller ikke noe sted å koble dette inn på det nye lednings nettet. så har lest litt på a2resource og på digifant 1 så er det pin 17 og 36 som er diagnose. fargene på ledningene skal være gul og grå\hvit men når jeg sjekket på lednings nettet til 2e motoren hans så var det hvit på pin 36 og grønn\gul på pin 17 så nå forstår jeg ingen ting :P

så hvis noen kan hjelpe meg å vise meg hvor jeg kan koble meg til så blir vi veldig glad. håper noen fortår den rotete skrivinga mi da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.