#1 Skrevet Oktober 6, 2011 "nødblink-bryteren" i min jetta mk1 -82 spratt i biter da jeg skulle koble den ifra. Har fått satt den ihop slik det ser ut til å være korrekt, men den må vere slått på for at blinklysene skal fungere i det hele tatt. Og om jeg slår den på uten å velge hvilken retning det skal blinke, kommer det en konstant varsellyd ifra dashborde. den fungere altså ikke slik den skal. Har google'a endel, men finner ikke ut noe. Noen som vet elr har bilde\tegning av hvordan den skal vere satt ihop? Mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2011 Samme skjedde med meg, og eg gav opp etter 5 monterings forsøk.... Hadde heldigvis delebil stående. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2011 nå har jeg fått nødblinken til å funke, meeeen vanlige blinklys vil ikke fungere.. Det reagerer som om tenningen er av selvom den er på. Altså blinklysene bare lyser til den siden jeg vil blinke samtidig som den "slå meg av nå"-lyden ifra hovedlysbryteren ikke vil gi seg.. Trenger sårt hjelp, skal på eu-kontroll imorgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...