Hvordan legge opp vakumslange til turbotrykksmåler audi s4 2.2

Anbefalte innlegg

Har tatt ut luftedysen som ligger midt i dashen. Tanken var og montere den der.. Så hvor er det enklest og legge opp vakumslange til turbotrykksmåleren samt koble på strøm og slikt : rolleyes Hadde vert fint vist noen har bilder også: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=188872

Jeg gjorde det du planlegger nå, ble veldig bra det :) Jeg har elektronisk trykkinstrument så jeg trakk ikke noe trykkslange inn i bilen, men la ledningene inn i kupeen via gummigjennomføringen i omerådet rundt gass/clutch.

Lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden styringsenheten og trenger trykkavlesning så har du faktisk en grønn plastslange allerede inni kupèen, akkurat der den går inn i boksen er den tredd inni en gummislange, så burde være fullt mulig å sette på ett T-stykke der, men sørg for at det blir skikkelig tett.

Ellers finner du en vei bak høyre sparkeplate, er der jeg har dradd alt knasket mitt igjennom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ikke koblet meg på den som allerede går til hjernen da man setter inn flere potensielle lekkasjepunkt og evt feillesninger til hjerne.

Men uansett ganske enkelt å gå igjennom hvorsomhelst på torpedoveggen med en vakumslange til måler, er masse av gjennomføringer en får plass til å tre igjennom en 4mm vakumslange. Ta av dekslene under rattet på dasjbordet og se hvor det er lettest å komme til, fyr en slange igjennom og koble deg på i bakkant av innsuget...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.