Selger litt dig, eclipse, stereo og suzuki fz

Anbefalte innlegg

hei å hå!

 

Selger en Eclipse som har gått 160000 en del riper i lakken å div, års avg er ikke betalt å den er ikke eu godkjent.. men har 4 splitter nye dekk på den.

2011-10-06160744.jpg

2011-10-06160756.jpg

 

Starter bud på 25 000.-

....................................................................................................................

 

Så selger jeg noe div stereo,

 

Focal basskasse med forsterker x2 10", har ikke så mye info om kassa å forsterkern,, men kanskje noen som veit hvor mye den er verdt?. Er ihvertfall veldig fin å stram bass å låter mye i forhold til størelsen ;)

2011-10-05185504.jpg

2011-10-05185514.jpg

......................................................................................................................

Så en rockforge basser 12" har ikke noe info om den heller, men den funker bra

 

2011-10-05185524.jpg

......................................................................................................................

Kicker forsterker til salgs, kjøpt ny for 1 år siden.. Funker veldig bra, Brukt den til mine 6x9 høyttalere

2011-10-05185554.jpg

......................................................................................................................

Så har jeg en Audison forsterker som jeg aldri har prøvd, er noe jævlig mye innganger å brytere/knapper på den.

2011-10-05185707.jpg

................................................................................................................

Så har jeg en suzuki fz som trenger ny sylinder+stempel+ringer, mangler etc fothvilere å luftfilter boks.. Går for 1000.-..

Kom med bud på alt, skal bort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer om tilstand på Eclipsen? En kamerat er veldig interessert!

Er det en GS?

 

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

modellnavn på audison forsterkeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilstand på eclipsen er forsåvidt bra, stått siden 2006 men har kjørt den en del nå i det siste, det jeg merker er at den lugger å skøt litt ved fullt gasspådrag (tennplugger??). Så rister den litt under nedbremsing. Men har tenkt til å smøre opp igjen glidere osv en dag jeg får tak i riktig pipe så jeg får av hjula, er noe 8 kant torks lignende bolter.. Er Bitte litt overflate rust på fronten av panseret.. Så er det jo noen få riper rundt om men det er ikkenoe grovt noe.. Så har wiern til bagasjeluken sikkert hoppet av, får den hvertfall ikke opp når jeg drar i brytern. Men jeg syns den ser veldig bra ut, ingen rust som jeg har sett i hvertfall untatt det lille frempå panseret, Morro å kjøre å går akk passe ;) . Nå er ikke jeg så inni de bilene der men det er hvertfall en doch 16v med 140 eller 50 hester ;).

 

 

 

Skal ut å lakkere noe nå knut arne så kan se etter da.

 

Lagt til etter 13 minutter:

 

Finner ikkenoe mere enn "Focal Solid 1" på den

 

Selger også en ABT grill til 4`er golf (som ny)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsterkeren heter Focal Solid 1

Monochannel compact and powerful amplifier available in 2 colors. With a 300W RMS power into 4 Ohms and 470W RMS into 2 Ohms, it's also of very high quality thanks to its class AB amplification.

 

Basskassa er en Focal Twin 25 A1

Nominal impedance 2 Ohms

Product type Vented box

Dimensions 12 x 14 x 25.5" (300 x 352 x 650mm)

Max. power 800W

Nom. power 400W

Sensitivity (2.83V/1m) 95dB

Frequency response (+/-3dB) 45Hz - 500Hz

Subwoofer Two 10" (25cm) subwoofers

 

Audison forsterkeren ser ut som en SRX3 http://www.audison.it/prodotti.asp?lang=eng&idlinea=5&idprodotto=49

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette den Eclipsen som har stått, evt. står ved Bakke el installasjon på Gjøvik? Ser veldig lik ut hvertfall.. Og den ser da unektelig fin ut, hvertfall på avstand i fart forbi:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den FZ'n... går den eller står motoren på den bom fast? Er det mulig å få skilt på den?

 

Mvh Martin Ulsaker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den Clipsen Kim, den ser bra ut ja ;).. noen riper er det jo men jeg har ikke funnet noe annet enn bittelitt lakkrust fremmerst på panseret på den :)... FZ`en er solgt martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eclipsen går for 20 000 nå om noen er raske,

PS: det er ikke 4 nye dekk som følger med nå.. å den har gått 160 000 miles

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.