#1 Skrevet Oktober 6, 2011 Noen som har noen forslag på felger til en A4 B8? Har sett for meg RS 6 II, men er ikke helt sikker. Legger ved et bilde hvis noen føler for å leke litt i photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2011 MRR HR-3 ser bøst ut på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2011 RS6 2 i gun metal tror jeg vil passe meget godt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2011 "Sliter" med samme problem, skal ha vinterfelger til min, når den kommer, men vet ikke hva jeg skal ha (bilen kommer på 17":( , men jeg skal ha 18"... Har ordnet meg med dekk, så mangler bare felger;) Lurer litt på S5 felgen jeg da, men vet ikke helt:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2011 RS6 2 i gun metal tror jeg vil passe meget godt;) Hvor mange har ikke det allerede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2011 Hvor mange har ikke det allerede? Spiller ingen rolle om det er slike felger trådstarter vil ha Ikke banebrytende men det blir aldri feil med oem - jeg har to sett RS6-II, 20 på sommer og 19 gunmetal på vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2011 Nei altså, hans valg selvfølgelig. OEM i mange tilfeller er riktig, men kan med handa på hjertet si at RS6-II begynner og bli ganske oppbrukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2011 Enig om at RS6-II Begynner å bli oppbrukt, men har ikke sett det på noen her i Tønsberg distriktet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 8, 2011 Det så ikke helt feil ut det heller nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 4, 2011 Noen som har mulighet til å photoshoppe disse felgene på? http://www.rs-import.com/alloy-wheels-audi-rsi967-p-710.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 4, 2011 Når jeg først holdt på i ps: Litt uklare felger da jeg måtte forminske bildet av felgene så mye..Men du ser no, ble bra da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 4, 2011 Ble ikke dumt det nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 4, 2011 Hva heter disse felgene ? Sikle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 4, 2011 Hva heter disse felgene ? Sikle... De heter MRR HR-3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...