#1 Skrevet Oktober 6, 2011 (endret) Skulle gjerne ha kappet i ene festet til bakfangeren tilhørende V8'n, men det står en advarsel om at man ikke skal "åpne" det. Advarselen står med klistrelapp i felt #1 som jeg har merket på bildet. Kan man kappe i felt #2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2011 Jeg ville ikke tatt sjansen på det, er jo en oljefylt(?) demper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2011 Den er gassfyllt, og begynner du å kappe der kan du få deg en overraskelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2011 Varmet jo opp slike dempere på mythbusters til det smalt, og fyflate hvor skummelt det kan være, men skal vell være en sikkerhetsmekanisme i disse... men dem kan jo feile 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2011 Been there, done that! Ikkje å annbefale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2011 Takk for svar Var i verkstedet nå nettopp. Endte med at jeg slipte ned anleggsflaten der hvor festet skal ligge an mot rammevangen, noen mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...