Noen som vet hvem som selger plexiglass i sarpsborg/fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Noen som fort og gæli` vet hvor jeg kan få kjøpt plexiglass i sarpsborg eller fredrikstad?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for kjappe svar! Da prøver jeg de :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for kjappe svar! Da prøver jeg de :)

Olsen Glass i fredrikstad er også et alternativ, men Plastkomponenter er nok de med det største lageret. (PS de har, eller hadde i hvert fall og¨å et "kapp hjørne" hvor det var mulig å få tak mindre plater og biter: vinke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg ender med å handle fra en lokal glassmester. Plastkomponenter er kun leverandør til firma, så fikk ikke handlet som privatperson der, ble henvist til en eller annen glassmester i Fredrikstad. Men er det bare meg, eller har prisen på plexi/akryl skutt i været? Riktignok en god del år siden sist jeg kjøpte noe slikt til bilstereoen, men nå må jeg ut med 1300,- for to stk 3mm i størrelsen 55x130cm...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg ender med å handle fra en lokal glassmester. Plastkomponenter er kun leverandør til firma, så fikk ikke handlet som privatperson der, ble henvist til en eller annen glassmester i Fredrikstad. Men er det bare meg, eller har prisen på plexi/akryl skutt i været? Riktignok en god del år siden sist jeg kjøpte noe slikt til bilstereoen, men nå må jeg ut med 1300,- for to stk 3mm i størrelsen 55x130cm...

Oj, det var dyrt.

Hvis det ikke haster, kan jeg skaffe billigere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.