Anbefalte innlegg

heisann!

 

hvor kanj jeg få kjøpt senkesett til min 92mod. 80 2.3 cab?

som da senker mer en 60/40:)

 

mvh

Vidar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ingen ekspert på området, men min audi 80 cab 93 NG har senkesett fra FK automotive

 

Dette vet jeg selges av partsandretards.no, men jeg tror du må levere inn fjærbein for tilpassing

 

Hvor mye senk du får av dette vet jeg ikke, senkesettet mitt har sitti på bilen lenge før mitt eie. Bilen min subber og jeg har fortsatt mye å gå på :)

 

-Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg tror du må levere inn fjærbein for tilpassing

 

Det er bare hvis man skal ha høydejusterbart understell. For standard senkefjærer er ikke dette nødvendig. Senkefjærer får man kjøpt "overalt", Bilxtra, NBS, P&R, etc. Kommer an på hvilke type (fabrikat) du vil ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar =)

fant ut at man måtte ha fra typ 89 og ikke b4 nå isted, ble lette og finne da =)

 

noen som vet hvordan settene fra KAW er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare hvis man skal ha høydejusterbart understell. For standard senkefjærer er ikke dette nødvendig. Senkefjærer får man kjøpt "overalt", Bilxtra, NBS, P&R, etc. Kommer an på hvilke type (fabrikat) du vil ha.

 

 

tenkte helt automatisk justerbart når jeg hørte senkesett :P

 

du har helt rett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.