#1 Skrevet Oktober 7, 2011 heisann! hvor kanj jeg få kjøpt senkesett til min 92mod. 80 2.3 cab? som da senker mer en 60/40:) mvh Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg er ingen ekspert på området, men min audi 80 cab 93 NG har senkesett fra FK automotive Dette vet jeg selges av partsandretards.no, men jeg tror du må levere inn fjærbein for tilpassing Hvor mye senk du får av dette vet jeg ikke, senkesettet mitt har sitti på bilen lenge før mitt eie. Bilen min subber og jeg har fortsatt mye å gå på -Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2011 men jeg tror du må levere inn fjærbein for tilpassing Det er bare hvis man skal ha høydejusterbart understell. For standard senkefjærer er ikke dette nødvendig. Senkefjærer får man kjøpt "overalt", Bilxtra, NBS, P&R, etc. Kommer an på hvilke type (fabrikat) du vil ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2011 takk for svar =) fant ut at man måtte ha fra typ 89 og ikke b4 nå isted, ble lette og finne da =) noen som vet hvordan settene fra KAW er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2011 Det er bare hvis man skal ha høydejusterbart understell. For standard senkefjærer er ikke dette nødvendig. Senkefjærer får man kjøpt "overalt", Bilxtra, NBS, P&R, etc. Kommer an på hvilke type (fabrikat) du vil ha. tenkte helt automatisk justerbart når jeg hørte senkesett du har helt rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...