#1 Skrevet Oktober 7, 2011 I det ene framsetet så funker ikke korsryggstøtten, kan vri på det hjule uendelig mange ganger uten at det skjer noe.... Mulig og ordne dette på en enkel måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2011 er vel en wire som er røket, ingen enkel fiks. Du må nok av med trekket på ryggen om jeg ikke husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2011 Om du har "vanlige" seter er vel det enkleste å bare sette inn et brukt sete. Er litt styr å ta av trekke og begynde å dille inni der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2011 var det jeg tenkte meg.. jaja, får drite i det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2011 Må være en vanlig feil. Har samme på min. Kun på førersetet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2011 Her er kanskje noe dere får bruk for Passordet er medlemsnr mitt For at ikke medlemmer skal kunne snike gratis, beklager ulempen Frontsete Audi A4 B5.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2011 Så ikkje så veldig gale ut det der, må rense bilen og ta ut frontsetene så kan fikse dem samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...