Anbefalte innlegg

Svogeren min jobber selvstendig som snekker og har en 08 transporter 130 4motion . Det har dukket opp endel rust på veggen mellom førerkabin og varerom !! HVa slags rettigheter har han i form av garanti ? Hos møller får han lite hjelp da de påstår garantien er gått ut på 3 år .

Noen som vet ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er da jaggu meg 12års garanti, men er det rust i form av bobbler eller er det ytre påvirkinge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg har sett det selv så har jeg skjønt det som det er ytre påvirkninger i bånn av denne veggen ! Han har hatt denne saken gående en stund hos en forhandler her i oslo , men blir møtt med at det kun er 3 års garanti siden denne bilen går som firmabil : klø :

Syns jo dette er noe man burde slippe og være plaget med på en så ny bil og hadde trodd det var en selvfølge at dette skulle gå under garanti .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er desverre meget redusert garanti tid på firmabiler :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vell strengt tatt en vegg som er skrudd i bilen, så den er jo ikke en del av chasiset. Hadde det samme på min T5 av den nye typen, den var ett år gammel og det var masse rust nede på veggen, pga salt vann/slaps om vinteren fra føttene renner under setet og legger seg inntil veggen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er desverre meget redusert garanti tid på firmabiler :(

hmmm så hvis jeg kjøper meg en transporter og bruker den som firmabil så blir plutselig all garanti helt på tryne ? kjempeopplegg !!! skulle tru at de tokk hensyn til hvordan bilen blir brukt iallefall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm så hvis jeg kjøper meg en transporter og bruker den som firmabil så blir plutselig all garanti helt på tryne ? kjempeopplegg !!! skulle tru at de tokk hensyn til hvordan bilen blir brukt iallefall

Er normalt at både reklamasjon og garanti er dårligere om produkter blir kjøpt til næring eller privat bruk.

Private brukere står mye sterkere i alle slike spørsmål, det tar også norsk lovgivning hensyn til, så ikke heng dette på Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er normalt at både reklamasjon og garanti er dårligere om produkter blir kjøpt til næring eller privat bruk.

Private brukere står mye sterkere i alle slike spørsmål, det tar også norsk lovgivning hensyn til, så ikke heng dette på Møller.

neida var ikke for å kjefte på møller, er vel sånn over hele linja. lurer igrunn bare på hvordan detter hvis jeg kjøper meg en transporter som jeg eier men den er med reklame for firma på ? den er jo forsåvidt en firmabil i deres øyne vil jeg tro ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida var ikke for å kjefte på møller, er vel sånn over hele linja. lurer igrunn bare på hvordan detter hvis jeg kjøper meg en transporter som jeg eier men den er med reklame for firma på ? den er jo forsåvidt en firmabil i deres øyne vil jeg tro ?

kjøp privat bil og lei ut reklame plass til firma! prisen setter du selv : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.