#1 Skrevet Oktober 8, 2011 Hei Ønsker og kjøpe ett sett speiler til A6/S6 C4. Disse må være i god stand uten hakk og avskalinger i speil kappen samt symetriske (like store) Mvh Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2011 jeg har et sett blå store utv speil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2011 Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg har også svart og hvit;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2011 1000kr for begge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2011 1000kr for begge ? Hmm.. må tenke litt på det.. synes den prisen var litt stiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2011 syns det virker som bra pris jeg. siden det ikke er så vanlig med 2 like lange speil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2011 Husk at designet på speilene er forskjellig til og med 93 og fra 94 og oppover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2011 Speilene fra S4 er like store. Mens speilene til A serien er vel ett stort å ett lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 17, 2011 Ikke helt riktig det der.. Stemmer at S4/100 C4 speilen er like store. Men S6/A6 C4 Ble også levert med like store speil samt at de så klart var også å få med ett lite og ett stort (det mest vanlige). S4/100 speilene er mer klumpete en de som sitter på S6/A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 2, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 2, 2012 har mine liggende fortsatt. kan få de til 1000inkl frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 12, 2012 Har du disse fortsatt? Glemte av hele tråden serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 24, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 5, 2013 Jeg har 2 like speiler liggende i kjellern fra S4 vel. selve speilhusene skal være helt uten skader sist jeg sjekket. 750 kr så kan de bli dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 5, 2013 Det har jeg alt liggende altfor mange av. Er som sagt på jakt etter A6/S6 symetriske speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 15, 2013 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 24, 2013 hei. har fortsatt speilene liggende om du er interessert. 900 inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 25, 2013 Jepp er intressert snder du met pm med kntnr så skal jeg overføre penger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...