#1 Skrevet April 1, 2005 Driver å monterer xenon-settet nå, men er det noen som har forslag eller har gjort det selv, til hvor man skal plassere ballasten? Det er ikke plass noe sted: bh :, eneste jeg kan se er å skru den fast i rammevangen. Ville helst ha festet den med eksisterende skruer, men hvis det ikke går får jeg bare feste den i ramma. Noen som har ideer, helst i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2005 Vel, da var problemet med plassering av ballast løst. Strips rundt rammevangen, så sitter den trygt. Lærte at ledningene til pæra var ganske korte, slik at å ta hull midt i dekselet bak lykta for å føre ledningene i gjennom, ikke er lurt, da ledningen ikke er lang nok til å få på dekselet igjen. Må lage nytt hull rett bak der pæra skal sitte. Ellers tror jeg det skal gå greit, men fy f... så trangt det er i motorrommet. Får montere resten i morgen, når det blir lyst igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2005 Fant også ut at midt på ikke var helt gunstig nei men orker ikke å gjøre noe med det ennå. Mine balaster ligger oppå luftfilteret og bremse/hydraulikktanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...