Montering av xenon-ombygg i A6 2,8 ?

Anbefalte innlegg

Driver å monterer xenon-settet nå, men er det noen som har forslag eller har gjort det selv, til hvor man skal plassere ballasten? Det er ikke plass noe sted: bh :, eneste jeg kan se er å skru den fast i rammevangen. Ville helst ha festet den med eksisterende skruer, men hvis det ikke går får jeg bare feste den i ramma.

 

Noen som har ideer, helst i går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, da var problemet med plassering av ballast løst. Strips rundt rammevangen, så sitter den trygt.

 

Lærte at ledningene til pæra var ganske korte, slik at å ta hull midt i dekselet bak lykta for å føre ledningene i gjennom, ikke er lurt, da ledningen ikke er lang nok til å få på dekselet igjen. : bh : Må lage nytt hull rett bak der pæra skal sitte.

 

Ellers tror jeg det skal gå greit, men fy f... så trangt det er i motorrommet. : mad : Får montere resten i morgen, når det blir lyst igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant også ut at midt på ikke var helt gunstig nei men orker ikke å gjøre noe med det ennå. Mine balaster ligger oppå luftfilteret og bremse/hydraulikktanken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.