Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på om disse rs4 motor deksler passer min 99mod s4? :confused: de ser helt like ut bortsett ifra at de er i carbon da..Har spurt møller men de visste ikke..Har lyst til å pynte motor rommet med slike.De er en del penere enn de orginale :D

RS4CF-covers.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har lyst til det helt til du hører prisen kan jeg tenke meg : bh :

 

Jeg har hatt sånne deksler av og på noen ganger og tenkt det samme selv, men har aldri hatt anledning til å bytte de om hverandre. Sånn etter hva jeg husker så "skal" de passe, men ta ikke mitt ord for det. Det er ett par RS4 eiere her på forumet, kanskje de er hyggelige nok og lar deg prøve sine deksler på ett treff eller lignende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er ganske sikker på at de passer, tittet på Walter sine på Sigdal, såvidt jeg kunne se var festene helt like. Kan du få tak i de billig et sted? De koster jo 1000kr++ og det er de ikke verdt etter min mening. Har sett de inne i mellom på ebay, både originale og uoriginale:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7965132546&category=46098&sspagename=WDVW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har snust litt rund men har ikke kommet over noen til skapelig pris..møller skulle ha 3200kr for de tre dekkslene.2200 for det største og 500 for de små..For jævlig pris... : mad : stort sett de prisene jeg har funnet på nettet også...Men skal høre m en kompis som jobber hos møller ka han kan få de for... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.vagparts.com/

 

 

The front engine cover is 078103927t £134+VAT

 

The top left cover is 078103935q £115.61+VAT

 

The top right cover is 078103936h £1153.61+VAT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.