#1 Skrevet Oktober 8, 2011 (endret) Lurer på om det går an å bruke Sdi kamaksel som trimkam i Tdi. Er det noen som kjenner spesifikasjonene på disse kammene. Det blir kammer fra 1995 til 2000. Motorkode for Tdi fra denne tiden er AGR. Kjenner ikke for Sdi. Følgene motorer har lik topp. •AGR (TDi) •ALH (TDi) •AHF (TDi •ASV (TDi) •BEU (TDi) •AGP (SDi) •AQM (SDi) Sdi-kammer i følge annonse på eBay: http://www.ebay.de/itm/Nockenwelle-Seat-Toledo-I-1-1L-1-9-SDI-TD-91-99-/400241529031?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AVW&hash=item5d304110c7 OE-Nummern: 028 109 101 D 028 109 101 G 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2011 Tror ikke mange vet dette, men håper noen gjør:) For det hadde vært grei info: rock : Jeg ville prøvd og sende en mail til km-cams i oslo:) Eneste jeg kan bidra med er en orginal AHU 1.9tdi kam: 9.5mm løft. 236° Duration. 111° Nockvinkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2011 Jeg googlet dette litt, og fant noe på et tysk forum. En fyr der anbefaler tydeligvis ikke å bruke SDI kam på TDI... http://community.dieselschrauber.de/viewtopic.php?t=18966 Fährst du jetzt eine Saugerwelle im Turbo, so verringerst du den Gesamtwirkungsgrad. "Kjører du med sugekam i en turbo, så forringer du virkningsgraden." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...