#1 Skrevet Oktober 9, 2011 (endret) prøverigen med dette i år også som vi gjorde i fjord. da har vi hørt med bowling1 på Hamar. å vi har satt av lørdag den 3.12 Håper mange blir med på dette. Oppmøte Bowling 1 Hamar 21.00, Cosmic starter 22.30 Bindende påmelding (no refund) innen Fredag 17.11.11 på kr 250,- pr. person kan overføres til konto: 1822.26.14836. fint om dere melder dere på så tidlig som mulig så vi er siker på at vi får nok baner. og merkes med NAVN i feltet "Melding til motaker" på nettbanken. og si fra at du har betalt i tråden her mvh Egil Stenberg og resten av styre. Påmeldte: Vivian og thomas Egil Brage og Eldri Ola Simen kim rune Pål Anders x2 Glenn Martin Petter Hans Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2011 Kan også nevnes at hvis noen føler for å holde vorspiel, er de hjertelig velkomne til å si fra høyt og tydelig her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2011 Kan også nevnes at hvis noen føler for å holde vorspiel, er de hjertelig velkomne til å si fra høyt og tydelig her Det kan nok ordnes muligens.. spør bare mange vi blir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2011 Kan også nevnes at hvis noen føler for å holde vorspiel, er de hjertelig velkomne til å si fra høyt og tydelig her HOOSTT --- HARK ----- PYTSJO----- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2011 Da blir det hos i Raymond da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2011 Bli med på detta kanskje: klø :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2011 Gjør det Hc:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2011 HOOSTT --- HARK ----- PYTSJO----- Same prozzedure azz last year? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 9, 2011 Gjør det Hc:D Kjøre du:nana:?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 9, 2011 Ikke da trur jeg:-) veit ikke helt enda:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2011 Gleder meg alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 10, 2011 Arbeshælj.. I år som i fjor. Skar sjå nærmere å hardt je lyt arbe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 10, 2011 Skarn kaste seg mæ a tru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 10, 2011 prøverigen med dette i år også som vi gjorde i fjord. da har vi hørt med bowling1 på Hamar. å vi har satt av lørdag den 3.12 Håper mange blir med på dette. Oppmøte Bowling 1 Hamar 21.00, Cosmic starter 22.30 Bindende påmelding (no refund) innen Fredag 17.11.11 på kr 250,- pr. person kan overføres til konto: kommer nå snart og merkes med NAVN i feltet "Melding til motaker" på nettbanken. og si fra at du har betalt i tråden her mvh Egil Stenberg og resten av styre. 17.11.11 er en torsdag når jeg så på kalenderen min nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 10, 2011 17.11.11 er en torsdag når jeg så på kalenderen min nå.. ja stemmer det. er betalingen som skal være da også er det fest den 3.12.11 Så har konto nr kommet med. så bare og melde dere på. Ta også gjere med deres bedre halvdell, for dere som har det. mvh Egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 19, 2011 Ingen som vil på (h)julbord ama? kan si ifra om dere blir med eller ikke så veit vi å mange som blir med: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 19, 2011 jeg er nok mest sannsynlig med (ifølge et av mine "tidligere" sitat "HOOSSTT HOOOSST") Det eneste jeg bare må vite før jeg sier noe heeeelt sikkert er når det er Julebord på jobben så jeg ikke dobbelbooker meg selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 19, 2011 For å få dere som er litt i tvil litt mer sikre på at dere vil være med så kan jeg trygt si at dette ble en suksess i fjor. Vi hadde det utrolig artig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 19, 2011 jeg er med betaler i løpet av helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg er med! Forhåpentlig vis litt mer utkvilt enn i fjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 19, 2011 mulig jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 19, 2011 mulig jeg er med Du skal heter det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg er med! Forhåpentlig vis litt mer utkvilt enn i fjor Haha... Men du fikk da sovet en liten stubb på bowlingen så da var du jo i vigør igjen etterpå Jeg er jo selvsagt også med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 20, 2011 Du skal heter det ok da skal jeg det får jeg høre mulig jeg kjører istede for å drekka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 20, 2011 ok da skal jeg det får jeg høre mulig jeg kjører istede for å drekka Kjører meg/oss tilbake til Hunderfossen du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...