Har montert blå dioder i instrumenter, mk3

Anbefalte innlegg

Fikk diverse dioder som jeg bestillte på Dioder.no her om dagen. Fant ut at jeg motte montere disse i dag, og resultatet ble MEGET bra synest jeg! Noe dårlig bilde da......

 

Edit: Kan skryte litt av dioder.no, meget rask levering! Bestillte i påske-helgen, fikk pakken på onsdag!

Blått lys 1.jpg

Blått lys 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SMåkult!

 

Men blir det ikke veldig skarpt lys når det er mørkt ute?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da dimmeren kommer inn i bildet! ;)

 

Ble passe "behageligt" når jeg dimmet max, så jeg tenker litt på hvordan det hadde blitt å koblet på en liten motstand......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du komme til Haugesund å montere mine også :D? har dem liggende her siden ifjord, men er redd for å ødelegge displayet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du komme til Haugesund å montere mine også :D? har dem liggende her siden ifjord, men er redd for å ødelegge displayet.

 

Kjøpt på dioder.no? Kjøpe dine? Var litt kjapp når jeg bestillte, så jeg mangler 2 dioder! :) Neida, skal bestille nye tenker jeg. Men kan jo være behjelpelig med å montere dine da. Skal sikkert opp til sandeid snart for å få lakkert felgene på suldal billakkering. Kune jo fikset det da, hvis du kom til sandeid? Tenkte å vente der til felgene var lakket, da dem fikset det på ca 1 time eller 2.......

 

Edit: Du kan også ringe meg på tlf 90767716......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du link til akkurat de diodene du brukte? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du link til akkurat de diodene du brukte? :)

 

HER

 

Motte skrive noen tegn.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt på dioder.no? Kjøpe dine? Var litt kjapp når jeg bestillte, så jeg mangler 2 dioder! :) Neida, skal bestille nye tenker jeg. Men kan jo være behjelpelig med å montere dine da. Skal sikkert opp til sandeid snart for å få lakkert felgene på suldal billakkering. Kune jo fikset det da, hvis du kom til sandeid? Tenkte å vente der til felgene var lakket, da dem fikset det på ca 1 time eller 2.......

 

Edit: Du kan også ringe meg på tlf 90767716......

 

Diodene kommer fra Dioder.dk, sandeid kan man kanskje kjøre til, men det er uaktuelt i ukedagene da jeg har en jobb å gjøre også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diodene kommer fra Dioder.dk, sandeid kan man kanskje kjøre til, men det er uaktuelt i ukedagene da jeg har en jobb å gjøre også.

 

Kommer til å kjøre opp en fredag eventuelt. Kunne jo tatt det på kvelden da? Men kan ikke garantere at jeg kommer til å ta den turen, da jeg har helsikes mye å gjøre fremover....... :(

 

Skal gi beskjed i god tid, hvis du vil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HER

 

Motte skrive noen tegn.....

 

Ble ingen eksakt link dessverre..:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ingen eksakt link dessverre..:(

 

Bare gå inn på instrumentlys og så inn på VW

 

Prøv DENNE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til å kjøre opp en fredag eventuelt. Kunne jo tatt det på kvelden da? Men kan ikke garantere at jeg kommer til å ta den turen, da jeg har helsikes mye å gjøre fremover....... :(

 

Skal gi beskjed i god tid, hvis du vil?

 

Joda, hadde vært hyggelig det, skulle du hatt noe for det eller? kan evt. produsere/montere toppstripe på bilen din, evt "smørbrød liste" på dørene eller.no slikt som en byttehandel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.