#1 Skrevet April 1, 2005 Fikk diverse dioder som jeg bestillte på Dioder.no her om dagen. Fant ut at jeg motte montere disse i dag, og resultatet ble MEGET bra synest jeg! Noe dårlig bilde da...... Edit: Kan skryte litt av dioder.no, meget rask levering! Bestillte i påske-helgen, fikk pakken på onsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2005 SMåkult! Men blir det ikke veldig skarpt lys når det er mørkt ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2005 Det er da dimmeren kommer inn i bildet! Ble passe "behageligt" når jeg dimmet max, så jeg tenker litt på hvordan det hadde blitt å koblet på en liten motstand...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2005 Kan du komme til Haugesund å montere mine også ? har dem liggende her siden ifjord, men er redd for å ødelegge displayet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2005 Kan du komme til Haugesund å montere mine også ? har dem liggende her siden ifjord, men er redd for å ødelegge displayet. Kjøpt på dioder.no? Kjøpe dine? Var litt kjapp når jeg bestillte, så jeg mangler 2 dioder! Neida, skal bestille nye tenker jeg. Men kan jo være behjelpelig med å montere dine da. Skal sikkert opp til sandeid snart for å få lakkert felgene på suldal billakkering. Kune jo fikset det da, hvis du kom til sandeid? Tenkte å vente der til felgene var lakket, da dem fikset det på ca 1 time eller 2....... Edit: Du kan også ringe meg på tlf 90767716...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2005 Har du link til akkurat de diodene du brukte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2005 Har du link til akkurat de diodene du brukte? HER Motte skrive noen tegn..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2005 Kjøpt på dioder.no? Kjøpe dine? Var litt kjapp når jeg bestillte, så jeg mangler 2 dioder! Neida, skal bestille nye tenker jeg. Men kan jo være behjelpelig med å montere dine da. Skal sikkert opp til sandeid snart for å få lakkert felgene på suldal billakkering. Kune jo fikset det da, hvis du kom til sandeid? Tenkte å vente der til felgene var lakket, da dem fikset det på ca 1 time eller 2....... Edit: Du kan også ringe meg på tlf 90767716...... Diodene kommer fra Dioder.dk, sandeid kan man kanskje kjøre til, men det er uaktuelt i ukedagene da jeg har en jobb å gjøre også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 2, 2005 Diodene kommer fra Dioder.dk, sandeid kan man kanskje kjøre til, men det er uaktuelt i ukedagene da jeg har en jobb å gjøre også. Kommer til å kjøre opp en fredag eventuelt. Kunne jo tatt det på kvelden da? Men kan ikke garantere at jeg kommer til å ta den turen, da jeg har helsikes mye å gjøre fremover....... Skal gi beskjed i god tid, hvis du vil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 2, 2005 HER Motte skrive noen tegn..... Ble ingen eksakt link dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 2, 2005 Ble ingen eksakt link dessverre.. Bare gå inn på instrumentlys og så inn på VW Prøv DENNE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 2, 2005 Kommer til å kjøre opp en fredag eventuelt. Kunne jo tatt det på kvelden da? Men kan ikke garantere at jeg kommer til å ta den turen, da jeg har helsikes mye å gjøre fremover....... Skal gi beskjed i god tid, hvis du vil? Joda, hadde vært hyggelig det, skulle du hatt noe for det eller? kan evt. produsere/montere toppstripe på bilen din, evt "smørbrød liste" på dørene eller.no slikt som en byttehandel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...