#1 Skrevet April 1, 2005 Som nevnt i tråden: PROSJEKT: Prosjekt uten retningssans! Skal til Stavanger/Sandes til uken, 04-09.04.05 og ville likt å treffe likesinnede i lokallaget på "andre siden" av Norge!! Noen som finner dette interressant? I så fall gi meg en lyd/et svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2005 No må du ryk og reis....... E du i fra Finnifjord`n??? Kom te helga, så kan vi ta ein kopp kaffi og prat lit skit..... Heeey.......................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2005 kommer du i dag så har vi treff på kvadrat klokken 1900 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2005 Takker for tilbakemeldingene, men dessverre reiste jeg tidlig 03.04.05 og fikk derfor ikke med meg beskjedene deres før jeg var utenfor rekkevidde av hidden/forum.. Men neste gang skal jeg nok si ifra i god tid!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...