#1 Skrevet Oktober 10, 2011 Kom over denne kortfilmen som falt veldig i smak. Full størrelse og i HD anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2011 Bra greier! Bra filma, også digga jeg hvordan de har fått en sindig fyr som det til å åpne seg på den måten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2011 Herlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2011 Godt å se filmer av "ekte" folk og ikke bare det vanlige såpe-seriene Fant også igjen et band jeg har glemt av: Bon Iver, som var i bakgrunner der! Skikkelig chill musikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2011 Jeg ble egentlig litt misunnelig på jobben til han karen der... Og kult at mora hans er med og jobber i verkstedet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...