Glattkjøring på NAF fetsund 2012

hvilken søndag passer best for deg?  

18 stemmer

1. 1. hvilken søndag passer best for deg?

• Søndag 15.01.12
      7
    • Søndag 22.01.12
      10
    • ingen av disse passer med er intresert
      1

Anbefalte innlegg

Jeg er med om ikke det kræsjer med isbanekjøring på Hebbes. Eller med vintertreffet. Var veldig morsomt sist i hvert fall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kræsjer IKKE med vintertreffet da dette er 14 dager før for å friske opp kjøreferdigheter og å teste bilene før vi drar på vintertreff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare ikke glem å vask bilen deres etter dere har vært her :P den oljen dem bruker på disse banene er svært udigg å ha på lakken :P vis det ikke er snø over hele banen da? vet ikke hvordan en sånn bane fungere på vinteren da jeg bare har kjørt der om sommeren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare ikke glem å vask bilen deres etter dere har vært her :P den oljen dem bruker på disse banene er svært udigg å ha på lakken :P vis det ikke er snø over hele banen da? vet ikke hvordan en sånn bane fungere på vinteren da jeg bare har kjørt der om sommeren :)

Da jeg var der om vintern var det bare snø :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fortsatt noen plasser igjen folkens

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump

og med forbehold om jeg fortsatt har touranen når denne tid kommer så er jeg fortsatt med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er prøveskilt lov? Om jeg ikke har fått hviteskilt på bilen til da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er prøveskilt lov? Om jeg ikke har fått hviteskilt på bilen til da..

Er Arve som styrer med dette men tror ikke prøveskilt er noe problem så lenge det er ett stykk VAG det er snakk om

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det!

Coupe Quattro med 20vt. Satser på at hvite skilter er på plass til da, ellers blir det prøveskilt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump og gidder noen å legge denne under klistret og fjerne hjulebord tråden fra klistret

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med hvis det fortsatt er plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med hvis det fortsatt er plass.

med deg og Stian Alexander så er det vel 5 plasser igjen altså

15 av 20 biler med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

UPDATE:

jeg har fortsatt ikke fått tak i han mannen hos naf men jeg skal prøve å svinge innom han til uka. håper bare dem klarer å få til noe den datoen han har forespeilet til meg. kommer med tilbake melding så fort jeg veit noe mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Jeg vil også være med;-)

Svein og Anna

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg venter fortsatt på tilbake melding fra dem. skal ringe å purre han opp i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye mulig jeg må melde avbud da bilen er defekt å jeg vet ikke om jeg gidder å fikse den.... :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må melde avbud da jeg ikke har noe bil. Har ikke hatt det på en mnd og får det ikke den neste mnd heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Horden dato blir dette, er i Paris 13-15 helga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva sier NAF?

Ja..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nå fått tilbake melding fra naf etter mye om og men. og denne datoen utgår for dems del dessverre.

vi har heller ikke fått den samme prisen som sist og naf skal nå ha 600 kroner pr pers for det samme 3 timers kurset vi hadde sist.

jeg har gitt en foreløpig tilbake melding på at jeg ønsker at de begrunner en prisøkning på 100% iforhold til hva vi hadde sist og iforhold til de prisene jeg fikk oppgitt over telefon.

kommer tilbake med mer info så fort jeg veit noe mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis prisen går så mye opp melder jeg meg helt ut av glattkjøringa. Pluss at jeg har planer for mange helger fremover. Har jo ikke egen bil engang heller så...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.