Caddy - viskeroverføring.

Anbefalte innlegg

Har en Caddy hvor delene i viskeroverføringen begynte å løsne i vår. Kjøpte da nye armer ettersom jeg antok at det var plast koppene på del 14 og 15 som var slitt. Kjøpte nye for 5-6 mnd siden men nå skjer det samme. Kan det virkelig være metallet på kula som går nedi koppen som er slitt.

viskeroverføring.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjekk at akslingene til viskerene (se inn for del 4) at disse beveger seg lett og ikke er irret fast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt går lett, det er bare de stengene som faller av. Får prøve å demontere å se. Er ikke mange kronene på et huggeri men ser for meg at jeg fort kan få samme problemet vedå kjøpe noe som er like gammelt / gamlere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært borti dette på sånn Caddy før, prøvde da også med nye armer/stag først, men måtte skifte hele viskermekanismen for å få det i orden, ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel nytt. 1588,- på møller og 1325 på bildeler.no. Eller er det andre som kan ha dette rimeligere? Nærmer seg 10 % av hva jeg betalte for kjerra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel nytt. 1588,- på møller og 1325 på bildeler.no. Eller er det andre som kan ha dette rimeligere? Nærmer seg 10 % av hva jeg betalte for kjerra :)

Da det samme skjedde med jobbilen for et par år siden, boret jeg bare rett gjennom staget og kula og satte i en bolt. Funker som snus : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.