#1 Skrevet Oktober 10, 2011 Har en Caddy hvor delene i viskeroverføringen begynte å løsne i vår. Kjøpte da nye armer ettersom jeg antok at det var plast koppene på del 14 og 15 som var slitt. Kjøpte nye for 5-6 mnd siden men nå skjer det samme. Kan det virkelig være metallet på kula som går nedi koppen som er slitt. viskeroverføring.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2011 Skjekk at akslingene til viskerene (se inn for del 4) at disse beveger seg lett og ikke er irret fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2011 Alt går lett, det er bare de stengene som faller av. Får prøve å demontere å se. Er ikke mange kronene på et huggeri men ser for meg at jeg fort kan få samme problemet vedå kjøpe noe som er like gammelt / gamlere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2011 Vært borti dette på sånn Caddy før, prøvde da også med nye armer/stag først, men måtte skifte hele viskermekanismen for å få det i orden, ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2011 Da blir det vel nytt. 1588,- på møller og 1325 på bildeler.no. Eller er det andre som kan ha dette rimeligere? Nærmer seg 10 % av hva jeg betalte for kjerra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2011 Da blir det vel nytt. 1588,- på møller og 1325 på bildeler.no. Eller er det andre som kan ha dette rimeligere? Nærmer seg 10 % av hva jeg betalte for kjerra Da det samme skjedde med jobbilen for et par år siden, boret jeg bare rett gjennom staget og kula og satte i en bolt. Funker som snus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...