Anbefalte innlegg

jeg har en rar skrape lyd når jeg holder clutch`n inne. lyden kommer ikke før etter noen sekk. skal den være der eller hva kommer den av.

mvh. knut inge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en rar skrape lyd når jeg holder clutch`n inne. lyden kommer ikke før etter noen sekk. skal den være der eller hva kommer den av.

mvh. knut inge

Mulig det er thrustlageret. ( sikkert feil skrevet )Det lageret som går imot trykkplaten når du trykker inn pedalen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er thrustlageret. ( sikkert feil skrevet )Det lageret som går imot trykkplaten når du trykker inn pedalen.

er det mye jobb for å bytte det a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt på Audi 80, kan hende du klarer det ved å trekke kassen så langt bakover som mulig når du har løsnet den fra motoren, at du får ut lageret. Ellers må kassen ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må nok ned med kassen. Kan like godt bytte klutch samtidig, jobben er så og si den samme!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var innom til en som driver på med audi i dag, han mente han skulle klare det bare ved å smøre lageret litt forsiktig.

har ikke peiling jeg så vi får se hva han får til.

men må jeg ned med kassa så bytter jeg clutch også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trustelager følger gjerne med når du kjøper clutch, iallefall om du f.eks kjøper på bilxtra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.