#1 Skrevet April 1, 2005 jeg har en rar skrape lyd når jeg holder clutch`n inne. lyden kommer ikke før etter noen sekk. skal den være der eller hva kommer den av. mvh. knut inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2005 jeg har en rar skrape lyd når jeg holder clutch`n inne. lyden kommer ikke før etter noen sekk. skal den være der eller hva kommer den av. mvh. knut inge Mulig det er thrustlageret. ( sikkert feil skrevet )Det lageret som går imot trykkplaten når du trykker inn pedalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2005 Mulig det er thrustlageret. ( sikkert feil skrevet )Det lageret som går imot trykkplaten når du trykker inn pedalen. er det mye jobb for å bytte det a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2005 Vet ikke helt på Audi 80, kan hende du klarer det ved å trekke kassen så langt bakover som mulig når du har løsnet den fra motoren, at du får ut lageret. Ellers må kassen ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2005 du må nok ned med kassen. Kan like godt bytte klutch samtidig, jobben er så og si den samme!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2005 var innom til en som driver på med audi i dag, han mente han skulle klare det bare ved å smøre lageret litt forsiktig. har ikke peiling jeg så vi får se hva han får til. men må jeg ned med kassa så bytter jeg clutch også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2005 Trustelager følger gjerne med når du kjøper clutch, iallefall om du f.eks kjøper på bilxtra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...