#1 Skrevet Oktober 10, 2011 Halloo Lurte hvor mye jobb det er å skifte lyktene på en 95-mod a4 til facelift lyktene. Er det noen som har en how-to liggenes? Skal det være samme koblingne ? Har ikke sett på det selv ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2011 Må slipes vekk litt av skjermene rundt lykten. Ledninger skal være det samme mener jeg på, sålangt det ikke er xenon orginalt på lyktene du installerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg tror det er annerledes kontakter og at man trenger klipp og lim for å gjøre dette. Råder deg til å kjøpe et par originale lykteplugger og operere dem innpå lyktene du kjøper, om det ikke passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2011 http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1275_c37_Xenon-HID-Headlights---Adapter---Audi-A4-8D.html disse trenger du...mener det var noen på forumet her som solgte fra kufatec?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg har fått bestillt disse fra ebay: http://www.ebay.com/itm/Audi-A4-S4-B5-facelift-headlights-adapter-Kabel-cable-set-/180735567203?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a14ade563 De lyktene som er kjøpt er de norsk bildelsenter har. men da til en 99mod. Er det mye må slipes vekk ? Ser at der er endel som har disse lyktene da også på pre-facelift, så hadde vært greit om noen hadde bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2011 det må skjæres vekk hele platefestet til blinklyset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2011 Gjorde nettopp denne jobben. Kjøpte brukte lykter fra huggeri, så fikke jeg dem til å klippe av ledningsnettet samtidig da det er andre stikk til løkta. Skiftet samtidig pæreholder/stikk til blinkelys. Samme fargekode på ledningene, så ble loddet en del. Skjærte bort deler av skjermen der hvor det gamle blinkelysglasset sto som beskrevet her. Men det er annen innfestning på det bakre lyktefeste, dette er ikke tilstede på gammeltype frontramme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...