Anbefalte innlegg

Går det an å få tak i S4 dør-bumpers til A4?

Vet mange som har prøvd lenge og vel, men har aldri sett det på en norsk bil..Noen som vet?

Evt. Hvordan er de festet?

De ser så bra ut-

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det an å få tak i S4 dør-bumpers til A4?

Vet mange som har prøvd lenge og vel, men har aldri sett det på en norsk bil..Noen som vet?

Evt. Hvordan er de festet?

De ser så bra ut-

 

mvh

 

Skjønner ikke hva du mener, men om det er S4 dørlister du mener så er det bare å bestille på VAG i Harstad.

 

Er det dem på dørene/skjerm du mener

main_115203693541e6f21040439

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... mener bestemt at jeg har sett flere S4 b5 med disse;

http://www.hjpfaff.com/Images/Wallpaper/Wallpaper-2004-Audi-S4-1024x768.jpg

 

Tar jeg feil??..

Jeg er litt fersk på A4..

Jo, det var f.eks en gul som gikk i harstad med sorte slike.

 

-må ha-.

 

Er det nye eller gammle A4 du har??? Om du har nye så er det vell bare å bestille disse fra VAG , dem passer nok helt sikkert nede på døra. Er ikke helt sikker på hvordan dem er festet men det kan jeg eller noen andre som har ETKA sjekke, jeg kan se på mandag på jobb, eller du ringer Arne Johnsen AS.

 

Husk at det er forskjell på 2001 og nyere A4. Den du viser er en 2002 eller nyere S4 , om du har gammle A4 så må du ta av dem du har og lage fester til disse, om dem passer på lengden og er limt nede på døra så er det bare å lime på. Tviler på at det er så enkelt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det nye eller gammle A4 du har??? Om du har nye så er det vell bare å bestille disse fra VAG , dem passer nok helt sikkert nede på døra. Er ikke helt sikker på hvordan dem er festet men det kan jeg eller noen andre som har ETKA sjekke, jeg kan se på mandag på jobb, eller du ringer Arne Johnsen AS.

 

Husk at det er forskjell på 2001 og nyere A4. Den du viser er en 2002 eller nyere S4 , om du har gammle A4 så må du ta av dem du har og lage fester til disse, om dem passer på lengden og er limt nede på døra så er det bare å lime på. Tviler på at det er så enkelt :)

 

Jeg har b5 97mod. Som sagt har jeg sett en for noen år siden som hadde disse, og innbilte meg at de ble levert med disse. Den s4 jeg så da var den før 2002 modell, og jeg snakker utelukkende om pre-02, selv om bildet jeg postet var av en 2002 mod.

 

Nå klipp og lim-prosjekt kan jo bli litt av en jobb...

 

Så jo også en a3 til salgs med disse..!

De finnes en plass, men hvor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er s3 sine lister , dem passer nok på vanlig A3

8_-847248022.jpg

 

Dette er Allroad sine lister , dem passer på A6

4_-678630061.jpg

 

A4 har vanlige lister nede.

7_-1510151950.jpg

 

S4 RS4 har ikke lister nede pga sideskjørt

9_-519448055.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.