#1 Skrevet Oktober 11, 2011 Hei Mener å ha sett at det er noen av dere her inne som driver med støping av carbon. Driver å vurderer å lage diffuser på bilen i carbon istedet for kryssfinel men lurer på ca kostnad. Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2011 Kan evt være med på ett sett for å få kostnaden ned Kosten ligger jo mest i å lage formen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2011 Kan evt være med på ett sett for å få kostnaden ned Kosten ligger jo mest i å lage formen Nå blir ikke formene til bilen min lik som på bilen din da det blir rørramme Frank. Men må jo være flere som er intresert difusor som er bolt on på S2? Men når det kommer til former så skal det være ganske plant med rette vinkler så kunne jeg evnt bygd i finer plater hvis det er noe gutta kan bruke som form 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2011 Jeg tenkte på bak jeg da, men du skal vel gjerne kappe å styre der også? Kan du ikke bare bygge om min til rørramme også da? Ser jo ikke som det er noe interesse for s2 med skilt så jeg kan jo like så godt kappen i filler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2011 Jeg tenkte på bak jeg da, men du skal vel gjerne kappe å styre der også? Kan du ikke bare bygge om min til rørramme også da? Ser jo ikke som det er noe interesse for s2 med skilt så jeg kan jo like så godt kappen i filler Ikke noe stress det Markeddet for salg av slike biler der dårlig om dagen ikkje braaa Blir noe mods der også for å få riktig vinkel på bærearmer i forhold til kjørehøyde + bagasje gulvet mitt er vesentlig bygdom fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2011 bygger du om 90`n min til rørramme også el Mazhar så skal vi ordne diffuser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2011 Lag deg en jigg og begynn masseproduksjon av røramme typ 89/ s2 / b4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2011 Hei Mener å ha sett at det er noen av dere her inne som driver med støping av carbon. Driver å vurderer å lage diffuser på bilen i carbon istedet for kryssfinel men lurer på ca kostnad. Takker for svar Kanskje denne tråden du tenkte på? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=201673 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 11, 2011 bygger du om 90`n min til rørramme også el Mazhar så skal vi ordne diffuser Hehe ikke noe problem å få til en deal men bygge rørrammen i bytte mot difusor er litt er litt drøy bytte jobb;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 11, 2011 Kanskje denne tråden du tenkte på? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=201673 Takk for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 11, 2011 hehe, var ment som en spøk det med rørramma selv om jeg skal ha rørramme bil en gang i framtida men hvis du bygger en plugg/mal som det kan lages form av går det nok an å få laget diffuser send meg pm Mazhar, har noe kontakter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 12, 2011 hvor bor du a?kan ta en titt på det hvis det ikke er altfor langt unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 12, 2011 hvor bor du a?kan ta en titt på det hvis det ikke er altfor langt unna Bor i tomter litt tidlig i bygge prosessen men kan ta kontakt nærmere hvis du kunne kommet innom ca 1t fra fredrikstad:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 12, 2011 Bor i tomter litt tidlig i bygge prosessen men kan ta kontakt nærmere hvis du kunne kommet innom ca 1t fra fredrikstad:) ligger det mot vestby eller noe sånt? du kan jo sende meg nummeret ditt på 95181381 så kan jeg stikke innom en dag begge har tid.kanskje vi kommer opp med en grom plan etter litt brainstorming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 13, 2011 ligger det mot vestby eller noe sånt? du kan jo sende meg nummeret ditt på 95181381 så kan jeg stikke innom en dag begge har tid.kanskje vi kommer opp med en grom plan etter litt brainstorming Det kan vi tar å lagrer nummeret ditt mitt er 45662838. Men må få opp litt mer rør før eventuelt en befaring så det er en helhet i bilen akkuratt nå er det ikke mye igen av den serru;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...