#1 Skrevet Oktober 11, 2011 Jeg har liten erfaring med Golf Cab i forhold til vanlig 3 dørs. Da jeg i disse tider vurderer og kjøpe en cab delebil og lurer på i den sammenheng om fangerene er like på begge bilene. Regner med at den fremre er lik, men noen som vet om den bakre også passer til en 3 dørs ? Og i samme slengen ett spørsmål angående motoren i en cab....kom de i 1981 med 1.8i motor orginalt og i tilfelle det, er den motoren helt lik den som sitter i GTIèn ? Supert hvis noen har greie på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2011 Støtfangerne er like på vanlig Golf 1 og Cab ja. 1.8-liters motoren ble først introdusert i 1983, så nei, den er ikke original i din 1981-modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2011 Da bør jeg sjekke vognkortet først og se om bilen er godkjent med den motoren. Men det viktigste var at fangerene var like. Takker så mye Per Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...