Anbefalte innlegg

Hei: vinke :

RML Snowflakes produseres nå igjen hos fifteen52 i usa.

Leveres nå også bare i et begrenset antall i 15" & nå også i 16"

6816380.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som dere ser på bildet så er disse da produsert med bredere eiker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei: vinke :

Prisen er 199.52$ pr stk,altså billigere enn før,men kan nå også forhåndsbestilles med 10 % rabatt.

Morten slipper også at noen får helt like felger,for som han skriver er disse litt anderledes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt kom vel disse kun i 14 og 15? Tror fifteen52 produserer de i 18" også? Hvis jeg ikke tar feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt kom vel disse kun i 14 og 15? Tror fifteen52 produserer de i 18" også? Hvis jeg ikke tar feil.

 

8,5x18 samme som stian E S hadde på Mk5'en black'n'yellow

originalt kom de vel bare i 14''

og de både 15 og 16'' er i 8'' bredde

 

og tråd fra ifjor http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197570

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei: vinke :

Prisen er 199.52$ pr stk,altså billigere enn før,men kan nå også forhåndsbestilles med 10 % rabatt.

Morten slipper også at noen får helt like felger,for som han skriver er disse litt anderledes.

 

Originalt kom vel disse kun i 14 og 15? Tror fifteen52 produserer de i 18" også? Hvis jeg ikke tar feil.

 

Kun i 6X14 orginalt.

 

Tror ikke det er så mange som ser forskjell på de, men jeg syntes jo selvfølgelig de med tynnere eiker er finest: smil :

 

Tror dette er den med tynnere eiker.

Unknown-3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.