#1 Skrevet Oktober 11, 2011 Hei: vinke : RML Snowflakes produseres nå igjen hos fifteen52 i usa. Leveres nå også bare i et begrenset antall i 15" & nå også i 16" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2011 Som dere ser på bildet så er disse da produsert med bredere eiker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2011 pris på slike da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2011 Hei: vinke : Prisen er 199.52$ pr stk,altså billigere enn før,men kan nå også forhåndsbestilles med 10 % rabatt. Morten slipper også at noen får helt like felger,for som han skriver er disse litt anderledes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2011 Originalt kom vel disse kun i 14 og 15? Tror fifteen52 produserer de i 18" også? Hvis jeg ikke tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2011 Originalt kom vel disse kun i 14 og 15? Tror fifteen52 produserer de i 18" også? Hvis jeg ikke tar feil. 8,5x18 samme som stian E S hadde på Mk5'en black'n'yellow originalt kom de vel bare i 14'' og de både 15 og 16'' er i 8'' bredde og tråd fra ifjor http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197570 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2011 Hei: vinke :Prisen er 199.52$ pr stk,altså billigere enn før,men kan nå også forhåndsbestilles med 10 % rabatt. Morten slipper også at noen får helt like felger,for som han skriver er disse litt anderledes. Originalt kom vel disse kun i 14 og 15? Tror fifteen52 produserer de i 18" også? Hvis jeg ikke tar feil. Kun i 6X14 orginalt. Tror ikke det er så mange som ser forskjell på de, men jeg syntes jo selvfølgelig de med tynnere eiker er finest: smil : Tror dette er den med tynnere eiker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...