Passat 3B 1.8T - Klima kompressor

Anbefalte innlegg

Hei

Klima kompressor i konebilen har egentlig bråket i AUTO mode siden vi kjøpte bilen.

Lyden ble bare mere og mer plagsom. I går tok denne kvelden og jeg kobla den helt ut.

Jeg har aldri vært bort i reparasjon av noe sånt i Norge. Kjørte forbi Møller i dag og for moro skyld spurte jeg hva noe sånt ville kostet hos de. Ca 16000kr med arbeid!! : dum :

Hva gjør man vanligvis i Norge når klima kompressoren tar kvelden? :)

Vet at f.eks i Polen er det normalt med overhaling, evt kjøper brukt.

Sjekka litt med mekonomen - ca 8000kr, bildeler.no - 4395kr. Er det noe pant løsning på noe sånt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finn ein brukt å sett på, billigere blir d ikkje, er vel generelt samme på dei fleste 1.8T vag så da er det mykje å velge i.. men no er det jo snart vinter så da er det jo ikkje sååå nøye da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en brukt kompressor i fra en svenske her på forumet, tror jeg fant han på tilbudstråden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er massevis av brukte og overhalte/nye kompressorer å få tak i på Ebay bare du finner delenummeret. Å kjøpe den i Norge hvor alle skal ha 100% avanse i hvert ledd er vanvidd.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips. Sjekka litt rundt i dag kan få kjøpt en ny klima kompressor fra Valeo til ca 3800kr.. Men jeg tror jeg går for en brukt/overhalt en..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.