#1 Skrevet April 1, 2005 Er d noen som har satt inn en 6 trinns rs2 kasse i en s2 coupe med 3b motor? Får ikke girkasse festene til og passe og lurer på om d er noen fester som passe? Takker for alle svar.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2005 Det er i Stavangerlokallag som kjøpte min 6tr ABY S2 kasse som han monterte på sin S2 3b 91 mod(?) Da fikk han med (trenger også det!) girkassefester giroverføring (forskjell på 5 og 6tr!) og mellom aksling. (kortere aksling på 6tr pga lengre kasse- ca 5 cm) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2005 Det er i Stavangerlokallag som kjøpte min 6tr ABY S2 kasse som han monterte på sin S2 3b 91 mod(?) Da fikk han med (trenger også det!) girkassefester giroverføring (forskjell på 5 og 6tr!) og mellom aksling. (kortere aksling på 6tr pga lengre kasse- ca 5 cm) Eg har giroveføringen og kortere mellomaksling, .men trodde festene på rs2 girkassen skulle passe, men d gjør di altså ikke. Vet du om 6tr rs2 og 6tr s2 kasse er like utvendigt sånn ca? Sånn eg kan bruke s2 fester på rs2 kassen og få d til og passe? Vet du om någen som har 6tr s2 fester? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2005 Mente at 6tr kassene var "like utvendig" Men har forstått det sånn at man også trenger riktig girkasse fester. Så ville tror S2/RS2 går omhverandre. Sikkert noen som ETKA sjekke om delenr. er like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2005 Kan dette hjelpe noe... Detter er fester til RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2005 her står det litt:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=7276 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...