Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet hvor det går an å få honet sylindre, dreiet og balansert veiv?

Har en 2,2 20v turbo med gåent rådelager, så trenger sårt og få fikset veiven min, eller noen som har en overhalt eller veiv i bra stand som skal selges?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.cylmo.no De er flinke. Så har du jo mange andre også, gjør du et søk på google, f.eks "motorverksted" Så får du opp mange.

Men, du finner gjevnlig brukte motorer, veiver og komplette bunndeler til 2,2 20vt, her på tilsalg delen. SKal du slipe og polere veiva, samt balansere veiva på en r5 kommer det på ca 8k +mva. Da hadde jeg valgt å finne en brukt veiv, eller bunndel istedet. Jeg har forresten ei veiv liggende, til ABY, var ikke noen problemer med motoren jeg tok den ifra, merk den er ikke målt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.cylmo.no De er flinke. Så har du jo mange andre også, gjør du et søk på google, f.eks "motorverksted" Så får du opp mange.

Men, du finner gjevnlig brukte motorer, veiver og komplette bunndeler til 2,2 20vt, her på tilsalg delen. SKal du slipe og polere veiva, samt balansere veiva på en r5 kommer det på ca 8k +mva. Da hadde jeg valgt å finne en brukt veiv, eller bunndel istedet. Jeg har forresten ei veiv liggende, til ABY, var ikke noen problemer med motoren jeg tok den ifra, merk den er ikke målt.

Ja hvor mye skal du ha for den veiven da? den passer vell rett på aan motor den?

Hvor langt har den gått?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, km stand skal ifølge instrumentet i bilen min ha vært ca 205 000km, men som kjent så er ikke akkurat km stand garantert på en s2 import bil, med 100 eiere, hehe. Jeg reiser ut på jobb nå, kan evt snakkes når jeg kommer hjem, om du ikke har funnet noe annet i mellom tiden.

Edit veiva kommer ifra min egen bil, og ble tatt ut pga montering av veiv ifra diesel motor ifb trimming, ikke for at det var noe gæli med den.

Kjetil. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.