#1 Skrevet Oktober 12, 2011 Satt meg i bilen imorges og skulle kjøre til jobb, startet bilen og skulle sette bilen i gir. Clutchen gikk rett i golvet og der ble den liggende, måtte dra den opp igjen. Fungerte utmerket dagen før. Luft i systemet? Så bremsevæskebeholderen var på minimum. Gåen slavesylinder? Noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2011 sistnevnte er nok grunnen om den berre gjekk i gulve uten forvarsel, ved luft pleie den gå an å pumpe på plass igjenn. Så enten er slavesylinder gåen ellers har du ein lekkasje fra pedal og ned ein plass. tipper på slavesylinder men aldri godt å vete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2011 sistnevnte er nok grunnen om den berre gjekk i gulve uten forvarsel, ved luft pleie den gå an å pumpe på plass igjenn. Så enten er slavesylinder gåen ellers har du ein lekkasje fra pedal og ned ein plass. tipper på slavesylinder men aldri godt å vete. Passet dårlig dette akkuratt nå... Etterfylte og prøvde, men like dårlig. Skulle fått luftet systemet og prøvd. Er det noen i sogndal/Årdal området som kan være behjelpelig? Har ikke mulighet for og gjøre noe på parkeringsplassen her oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2011 Passer alltid dårlig vist du etterfylte og d fortsatt er dårlig so må du av me slavesylinder for å sjekke, så må du bestille ny etc etc..kan nødkjøyre uten cluch da, kinne i gang i 1 og så treffe giring i forhold til turtall etc. Funker, men du ska ha litt "gentle touch".. Eg ville kjøyrt uten og komt meg heim.. men eg er meg og du er du enten det eller ta bussen og sette att bilen på verksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2011 True;) Er pendler og jobber her oppe så er forsåvidt ikke krise helt enda. hehe, jeg har vurdert det, men har ikke prøvd det før. så får heller gå visst jeg absolutt må tilbake til bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...