#1 Skrevet Oktober 12, 2011 Hei. Har en kompis som sårt trenger ny abs-sensor høyre bak på sin A4. Har alltid kjøpt deler via Hellanor da vi har rabatt der og brukt regnr. som pekepinn på det vi trenger. Denne gangen virket det ikke. De spurte om vi kunne finne et delenr fra enten Etka eller liknende. Da jeg ikke har tilgang til Etka for øyeblikket, lurte jeg på om noen kunne hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2011 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2011 Har sett i min ETKA uten hell =( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2011 Årsmodell? Med elr utn quattro? Jeg tok ut delenr på min absføler på etka'n. Kan også sende infoen på pm, ikke alltid jeg sjer på tråder jeg skriver i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2011 Slik som det står i overskrifta er det '96 1.8TQ Avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2011 Her er delenr jeg fant ut Så jo i ettertid at info om bilen sto i trådoverskrift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...