Støtdempere foran Golf IV FEIL?!?

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen vet om det skal være opperom i motor rommet på toppen av støtdemperne?

Jeg har senka bil'n men det er 1-1,5 cm opperom der mellom karroseri og dempertoppen.

noen sier det skal være det men andre ikke.

Jeg får litt klappring i demperne ved små humper. kan det være att demperne er for lange!?

eller er det lagerne som er i toppen der?

Trenger seriøst litt hjelp her. : bh ::confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De pleier å stikke opp litt ja, gjør det på min, og den har jeg ikke senka ennå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er normalt at de står litt høyere..

Den lyden du hører kan være hjullager, foringer, demper eller evt fjærbeinslager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er normalt at de står litt høyere..

Den lyden du hører kan være hjullager, foringer, demper eller evt fjærbeinslager.

Har bestillt lager men hvis ikke det er det så kan det være demperne!!

Har byttet alt i forstilling for litt siden.(styreledd,opphengskuler,og lenke armer)

Får se hvordan det blir når jeg får byttet lagerne. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm..

Sikker på at det ikkje e nokka anna som e feil da?

hadde "klapre" lyd på min og.. men da viste deg seg at røret på luftinntaket mitt (hadde bytta detta) hadde løsna litt fra festet sitt.. så det lå og "slo" litt når i kjørte i dumper..

Sikker på at det ikkje e nokka som e laust? Motordeksel, luft-filterboks, batteriboks etc etc..

Mvh

TWG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm..

Sikker på at det ikkje e nokka anna som e feil da?

hadde "klapre" lyd på min og.. men da viste deg seg at røret på luftinntaket mitt (hadde bytta detta) hadde løsna litt fra festet sitt.. så det lå og "slo" litt når i kjørte i dumper..

Sikker på at det ikkje e nokka som e laust? Motordeksel, luft-filterboks, batteriboks etc etc..

Mvh

TWG

Har sjekka om det er noe løst men finner ikke noe.

Vet det kommer i fra demper område men ikke noe mer. men tror nok det fjerbenslager'e.

Får svar te uka når det kommer!

Ellers takk for tips'e.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.