Anbefalte innlegg

Hvordan får man ut kurvelyset for skifte av pære på en Q5? Noen triks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig enkelt, samme måte som på de fleste nye Audier - Ta av plastdekslet rundt, sitter festet med plastklips så vær forsiktig så ingen knekker, dra fast og bestemt ut. Selve kurvelyset sitter skrudd med to/tre torx-skruer, skru de av og hele lykta er løs, koble av ledningen, så er det bare å skru av dekslet bakpå å skifte pæren.

Easy peasy :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var vel gjerne litt upresis... Jeg får ikke av det fordømte dekselet... Sitter som F og det vanskelig å få sikkelig tak...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, som sagt, riv hardt og bestemt direkte ut fra fangeren. Ligger vel et par DIYer på nettet om man tar et kjapt søk regner jeg med.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det bare vært plass til fingrene i de få hullene, så hadde dette vært enklere... Og noen flere hull!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte et bånd som jeg trakk gjennom 2 hull og rundt den tykkeste delen av dekselet. Deretter nappet jeg hele dritten ut med en svak vinkel innover mot midten... Fungerte bra. Q5 har relativt store deksler...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.