#1 Skrevet Oktober 12, 2011 Hvordan får man ut kurvelyset for skifte av pære på en Q5? Noen triks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2011 Veldig enkelt, samme måte som på de fleste nye Audier - Ta av plastdekslet rundt, sitter festet med plastklips så vær forsiktig så ingen knekker, dra fast og bestemt ut. Selve kurvelyset sitter skrudd med to/tre torx-skruer, skru de av og hele lykta er løs, koble av ledningen, så er det bare å skru av dekslet bakpå å skifte pæren. Easy peasy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg var vel gjerne litt upresis... Jeg får ikke av det fordømte dekselet... Sitter som F og det vanskelig å få sikkelig tak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2011 Aha, som sagt, riv hardt og bestemt direkte ut fra fangeren. Ligger vel et par DIYer på nettet om man tar et kjapt søk regner jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2011 (endret) Hadde det bare vært plass til fingrene i de få hullene, så hadde dette vært enklere... Og noen flere hull! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2011 Brukte et bånd som jeg trakk gjennom 2 hull og rundt den tykkeste delen av dekselet. Deretter nappet jeg hele dritten ut med en svak vinkel innover mot midten... Fungerte bra. Q5 har relativt store deksler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...