#1 Skrevet Oktober 12, 2011 Har en motor og kupe varmer liggende som jeg vurderer å montere i ovennevnte bil. Ser for meg at det er en del jobb å montere blokkvarmeren da frostpluggene ligger på siden mot torpedoveggen = trangt. Noen som har tips el.l. å komme med? Har aldri montert en slik før, og har heller aldri røsket ut frostplugger før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2011 Glidehammer eventuelt en hjemmelaget avdrager fungerer her. Bor et lite hull i frostpluggen og trekk den ut:) Hadde samme problemstilling for endel år tilbake på en Mk3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2011 Dette verktøyet brukte jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2011 Takk for tips. Ser ut til at det må bli noe som det verktøyet der jeg må bruke. Husker du om du gjorde jobben fra undersiden, eller stod du med huet ned i motorrommet...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2011 Undersiden, fra bilgrav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2011 Gjorde dette på golf 3 tdi, blir vel litt samme opplegget, funket overraskende fint, kom til fra undersiden, slo frostpluggen først litt inn med noe butt på midten så den skulle slippe lettere på sidene, så stor skrutrekker på siden av pluggen, og vips så slapp den Men god plass er det ikke under der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2011 brukte ett lite skrujern å fikk hull i den å vippet den ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...