Anbefalte innlegg

Har en '99 A6 2.7Biturbo som fronten begynner å bli litt sliten på...

Så sitter jeg med noen tanker om å gjøre noe mer enn å bare lakkere...

Tenker litt på facelift front fra '02 er det vel?

Noen som vet hva som må byttes for å få på fanger + panser..?

Vil ha bilen så "ren" som mulig... Og syntes faceliften ser helt grei ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du også trenger lamper og skjermer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger lamper, panser, fanger. Usikker på skjermene. Og usikker på innfestingene på pre facelift vs facelift når det gjelder framfanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bør ha skjermene også..eller massere de orginale litt rundt fangeren og over blinklysene hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det jo bare å begynne letingen da...

Er fangeren foran spessiell på 2,7Biturbo eller er den lik på alle V6 bilene tro...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke bytte skjermene de er helt like inn mot lampene, men skal du sette inn facelift blinklys på skjermene så må du sjære litt større hull bak blinklyset. Mye billiger enn å kjøpe nye skjermer og ganske så grei jobb, har montert facelift front på min 01 mod, er plug and play:) Men som de sier over her så må du ha panser, fanger og lamper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.

Så jeg trenger ikke å bytte metall"ramma" bak fangeren for å få på facelift fanger og lykter aktså...?

 

Bare fanger, panser og lykter fra '02 eller nyere A6 med V6 motor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte rs6 look fanger og måtte frisere min litt så mulig du må det på orginal fanger også hvis du ikke bytter den. Men fanger på 4 og 6 sylindret bil er vel lik, er vel bare v8 som er annerledes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt er plug&play. Monterte på min og ble bra.

Men fikk problem med de to støtfangerhornene. gjelder 1.8tq. Den nye støtfangerbjelken fra 01---> passet ikke overens med hornene så fikk ikke skrudd fast fangeren i disse 2. Noen som vet om det er forskjell på preface og facelift?

 

Huske nye spylerdyse til panseret + ledningsnett + den plastføringa som er til venstre på panseret hvor spylerledninga og røret går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte rs6 look fanger og måtte frisere min litt så mulig du må det på orginal fanger også hvis du ikke bytter den. Men fanger på 4 og 6 sylindret bil er vel lik, er vel bare v8 som er annerledes.

 

Så alle facelift fangere er like, bortsett fra v8...? Spiller altså ingen rolle om jeg kjøper fra 1,8 eller 2,7t...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal stemme bra det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra!

Ting tar tid... Men da begynner vel innsamlingen av deler! Hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.