#1 Skrevet Oktober 12, 2011 Har en 99 a4 som låser gearspaken i park og neutral. Det er ingen reaksjon i bremsepedalen med andre ord. Greier å lure den ut hvis jeg tar tenning på og av, da kan jeg sette den i D. Da har jeg 2 sek på å starte den i i Neutral. Virker som om bremsen ikke gir signal. Er det egen bryter, kansje abs eller trykkbryter som styrer dette, eller kansje en styringsboks. En diagnose vil vel peike i rett retning. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2011 sitter nok en bryter på bremsepedalen. sjekk den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2011 Kan også være tenningslåsen din, bakstykket her kan komme i feil posisjon slik at du ikke får noe reaksjon fra bremsen. Dette problemet hadde jeg selv, fikk startet bilen, men ikke flyttet spaken ut av park. Løsningen var å holde igjen bak på tenningslåsen, og slippe når fjøra skal dra sylinderen i tenningslåsen tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2011 Eller sikring til baklyset. Hadde en som nylig hadde kjørt med henger med dårlig kabling hvor sikringen til baklyset røk. Da ville ikke bilen i gir etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2011 Takk for tips, henger hatt henger på denne bilen, skal sjekke opp alle sikringer og prøve å vri litt på nøkkelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...