#1 Skrevet Oktober 12, 2011 Lite svar å få i min egen tråd. så lager en her også. Må ha meg nye frontlykter til vinteren, og ser at P&R har komt med svarte faceliftlykter.. Vanlige faceliftlykter (har slike nå) Og de nye svarte Hva mener dere? Kjenner jeg har litt lyst på de svarte, men vet ikke helt om de vil passe med min sølvfargede bil.. Og hvis noen har bilder av de svarte på bil (har enda ikke sett), legg dem ut her. På forhånd takk: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg syns mørke lamper passer best på mørke biler, og lyse lamper best på lyse biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2011 Nja, kanskje rett i det, men syns likevel de mørke lampene var tøff på en eller annen måte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2011 Hvis det er prat om bilen med allerede mørke detaljer som du har på profilen din, så gå helt klart for svarte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2011 Er min bil på bildet ja. Du kan trykke på linken og se mer bilder.. Tenkte også egentlig på de mørke detaljene jeg har, men er %&¤# ikke sikker altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...